Onsdag

Så sköööönt med sovmorgon idag :)
fick lite brått men det är sak samma :)
haha , vaknade halv 11 skulle gått upp
vid 10 men det var ingen fara , men sen
kollade jag ut när jag gick upp o då
va det typ snöstorm :O
så inte en chans att jag skulle GÅ i det
vädret , så kollade bussar o då gick det en fem
över , då fick jag lite små panik haha , skulle
ju hinna göra mig i ordning också ;D
men det hann jag :) jag är supersnabb ! (Y)

sen kom jag till skolan , då åt jag , jenny & madde
i matsalen , väldigt god mat för en gångsskull ...

sen så var det matte , jag o jenny
gick upp 15 min innan vi började , o jag
kittlade ihjäl henne , hahahah , fy fan vad kul
det va , sen så ropade några ut i högtalarna
att alla ettor skulle vara i aulan mellan 12-12.30
o klockan var lite över 12 så jag , jenny , malin o sofia
gick ner , o det var absolut inga där , förutom några
NV människor hantverkare xD
så vi satt där o lyssnade , jenny gjorde bort sig
lite i början ;D hon skulle sätta sig på stolen ,
det var en sån här man får fälla ner , sen om man
inte sätter sig så åker den ju upp , så hon fällde ner
den o sen vetifan vad hon gjorde men hon missade iaf stolen xD
så hon satt sig på golvet , o alla började ju såklart
att skratta ,  o hon satt på golvet o
höll på att skratta ihjäl sig xD men sen till slut så
kom vi i ordning ;D
sen när det var slut så gick vi till
matten , det var ju inga andra från klassen i aulan
så vi var dom ända som kom lite senare
men eftersom dom ropade ut så så antog ju vi att
alla skulle dit xD men det gjorde
inget att vi hade varit där ;D
jobbade en stund sen fick vi sluta...

sen var det engelska , gjorde typ inget
fick tillbaka lite grejer sen fick vi
gå o läsa , o imon ska vi inte ha engelska
för vi får läsa själva ;D

sen efter det så var det Gränser , lite roligare
än förra gången iaf ;D

o sen slutade vi ;D o då gick jag
till gymmet , det var najs att träna , men
har ju inte tränat sen förra veckan så
var lite urbalans xD men imon
ska jag o jenny träna igen :D guutttt ! (Y)

nu är jag hemma, har precis ätit mat
o diskat , o nu blir det att slappa vid
datan ;D har duschat också så
har inget mer att göra nu :D

hörs senare :*

/ eerikahallberg <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0