Måndag

Jaha då var det måndag igen ;D
svenska först , vi gjorde ingenting
för vi var klara med novellen så
vi fick gå ;D gutt , bara sitta o slappa
o snacka massa :)
sen var det bageriet då , var i kak gruppen
så har gjort massa kakor o så ;D haha kul kul (y)
sen efter skolan så gick jag o jenny o tränade :) alltid
kul :) sen så gick till Bik Bok , det var halv rea priset på
rean :O så hittade en tröja för 50 kr som
hade kostat 199 :O asså snacka om billigt !
behövde en sån tröja så köpte de ;D
sen så gick vi o åt mat på 4kök :) gott , o sen
satt vi o snackade i flera timmar ! :D okej 2 typ ;D
jävligt kul att snacka :)
sen när vi gick ut så såg vi att Felicia satt där också
med nån kille :) kul att se henne igen :) o sen innan vi skulle
gå så sa jag till jenny att hon inte hade sina saker med sig xD
haha så vi letade där vid 4kök men dom var itne där xD
o jag ba : men shit du glömde dom i provhytten xD
haha fatta vad flummiga vi blev xD
så gick tillbaka dit för jenny skulle köpa sina kläder
hon hade lagt undan de för att hon inte hade
några pengar men sen satt hennes pappa in pengar ;D
o som tur var så hade dom lagt undan hennes väska o kasse ;)
haha det var jävligt kul xD
sen gick vi till baronen o kollade lite där men dom stängde ju
typ så hann inte så mkt , men sen satt vi oss ner o väntade
på att bussarna skulle komma ;D
men aa fy fan vad roligt jag haft idag asså :)
sen så ringde mamma när jag satt på bussen så
pratade med henne i typ 30-40 min ,
det var skönt att prata ut eftersom att
hon inte kommer inte :( skulle berättat då men
pratade på tele istället <3

o nu sitter jag hemma o slappar :D
paradise hotel om 1 timma ;D
guuuuutt ! ;D

ha det bra :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0