Måndag

Cha cha fuckers ;D
najs dag idag asså ;D
upp vid sju o göra sig
i ordning o sen gick jag vid
halv åtta till skolan , mötte
Jenny o så gick vi o bytte om :D
vi hade volleyboll turnerning idag ju ;D
hahah , kan ju säga såhär , vi var bäääääst !
nOOOOOT ! fan vad vi sööööög :O
vi vann 2 matcher av 6 st :S haha men men
vi vann över NV gänget haha xD
annars hade det varit pinsamt :O
men vi kom inte sist ;D vi kom 7/9 ;D
så ganska bra ;D
vi hade bra spel iaf ;D

aja efter det när det var klart
så gick vi o åt mat i skolan ;D
sen skulle jag göra sista delen
av det praktiska provet , som
innebar beskiver o rosor :)
det blev bra tycker jag iaf ;D hehe
jenny skulle göra allt så jag orkade inte
vänta så gick hem vid 2 , va hemma tjugo över
så nu har jags slängt i massa tvätt ;D
blir väll att tvätta 2-3 ggr minst till
ahha , det var ganska mycket denna gången
asså ;D haha , men men så kan de va ;D

hörs senare :*
puss

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0