Lördag

Aa som sagt gick upp vid halv tio , skulle fan inte ha
sovit något alls xd man mådde inte jätte bra
sen på morgonen hahah xD varm o ont i magen o ja
usch var det hahhaa xd men men , åkte bussen hem vid
fem i ett ungefär o gick hem o la mig en stund o sen gjorde
mig i ordning , moster o dom kom o hämtade mig vid 3 så åkte vi till
Öland , kusinerna hade ju fyllt år ;D
där var det också väldigt trevligt ;D hade skit kul , spelade
buzz o pratade massa skit o kollade melodifestivlane :D
fast fy fan vad dåliga dom var som kom till final :/
usch fyyyy ! idiot skulle gått vidare :D dom åkte ut :( så jävla
lååååågt !
men men , svenska folket kan ju inte rösta !!! det är bara att
inse fakta !

sen åkte vi en stund efter det var slut , åkte med moster
igen då , dom lämnade av mig o klantig som jag är
när jag ska gå  upp för min trappa så snubblar jag :/
asså vet ifan om jag missade trappsteget eller nått :/
så mina älsklnigs jeansleggins gick det hål på :'(
fy fan vad klantig man får va !!! ååå , skrapade upp
knät också så har lite ont i det , det värker nu :/ men men
är man bakis så är manh hahahahah xD

men nu ska jag kolla igenom
den här dumburken o sen sova !!!!

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0