Lördag

Vaknade först vid 8 o märkte att tvn var
på så stängde av den o tänkte att jag
kan lika gärna sova ett par timmar till
o de gjorde jag . Vaknade sen vid halv 11 o
satt på tvn o kollade på LA Ink :) så himla bra :D
sen när det var slut så kollade jag på Cheers , det är
också väldigt bra ;D när det var slut så satt jag på
4an o kollade på hela Let's Dance igen haha , o
drack varm choklad :D ont i halsen o huvudet idag
igen :/ vet inte vad det är , hoppas inte att jag har
feber bara....
nu kollar jag lite på OS , finns inget annat kul att
kolla på ^^

sen ska jag ta o göra lite mat :D ska
se om jag ska göra pommes o kött :) mums ! ;D

ikväll är det Melodifestivalen :D hoppas det är några
bra låtar haha ;)

ha det bra hörs :*



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0