Just de !!

Just det ja , glömde den viktigaste saken
som hände idag !! :D
det är underbart , vi får vara lediga
imon !! :D hela dagen !! egentligen
har vi sovmorgon till 12.15
men sen skulle vi inte ha KS sista
o sen engelskan skulle vi bara ha 15 min :S
så då frågade vi först vår matte lärare
om vi kunde ställa in matten o det gick han med på :)
börje är bääääst ! (y)
sen så gick några till Linus (fritz- el) hahaha
o frågade om vi kunde skippa engelskan
han ba : nej vi måste ses 15 min
man ba :O asså shit är du cepe eller ? :S asså
tänk på dom som åker buss i 2 timmar typ :O
dom åker till skolan för att gå 15 min o
sen måste vänta flera timmar innan
dom kommer hem :s det är ju helt sjuuukt !
så vi gick ett helt tjej gäng till han
o tvingade han hahahah axD
men vi sa det att många åker buss o
det blir onödigt , så till slut gav han
med sig ;D braaa fritz-el haha ;D

så är lediga hela dagen imon ! :D
riktigt älskar det ! sova länge :)
eller inte för länge men längreee ! :D
sen ska jag nog hitta på nått med
Jenny gumman :) kul ska vi ha <3


paradise hotel final ikväll , det får
man ICKE missa !!! <3
inte för att jag hejjar på nån
nu för alla är så jävla falska o
äckliga :S sviiiin rent ut sagt !
aja haha xD

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0