Hemma nu ;D

Ja som ni vet så var det en onödig dag idag :p
haha men jenny o jag var kvar i skolan
för mamma skulle inte komma förens
halv 5 :O så fick sitta i skolan o
vänta o då var jenny så snäll att
vänta med mig :)

sen vid 4 så gick jag bort mot gymnasten
o där stod mamma , så åkte vi till
City Gross o handlade massa
saker , lite av det som jag behövde
så det blev en hel del ;D alltid bra
att ha mamma <3
sen så åkte vi o kollade på
syrran när hon gymnastiserade haha xD
duktig hon är ;D <3
sen åkte vi o åt på Burger King ,
crispy Chicken ;D muuums !
o sen åkte vi hem till mig , o packade
upp allt åde ;D
o nu ligger mamma o kollar på
Mästarnas Mästare o syrran gick
till henne precis nu också xD

hörs kanske sen , ska sitta
här en stund nu iaf ;D har
ju sovmorgon imon ;)

puss :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0