Hemma :D

Så , skolan var väll rätt så okej tycker jag ,
eller nej kanske inte xD asså svart vitt foto ,
har ALDRIG varit med om nått tråkigare :O
usch , asså trodde fan jag skulle dö :S
men men , får väll stå ut , tur man har
roliga kompisar som är med ;D ahahahaha

tränade efter skolan :) det blev att träna själv :(
Jenny hade inte lust haha xD
men men så kan det va också ;)
tränade väll i lite mer än 1 timma ;D
gutt var det(y)
sen tog jag bussen hem för det snöar o blåser
jättemycket :S asså snön försvinner ju aldrig !!!

nu är jag hemma i alla fall , funderar på vad jag ska
ta o äta ^^ hmmmm , vad kan man göra ??
har ingen aning just nu asså xD men får la kolla
i kylen/frysen snart ;D sen ska jag duscha också , åå
haha , hinner inte med allt xD men men , skönt att det är
en sån slapp dag imon då ;D

datakunskapen : gör vi ingenting så sitter bara o slappar
svenskan : ingenting alls , gör typ vad vi vill
matten : gör jag inte heller nått på , eller ingen
gör det xD
så snacka om najs dag imon då asså ;D

men men hörs senare ;D puss :*




/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0