Fredag

När jag hade tränat klart så hade jag fått
ett sms av jenny gumman , kom på fest ikväll
då ;) haha klart som fan jag ska på fest xD inget
snack om saken ! that's the way it is !
då slipper man tänka på massa annat
o bara slappna av o träffa nya människor :)
det var mycket mycket trevligt
tycker jag :) lärde känna lite nya människor :D
alltid kul :) vi var väll 8 st som sov i jennys lägenhet ;)
jenny la sig tidigare än mig men jag o 3
st till satt uppe hela jävla natten o bara pratade
massa :D det var fan as kul :)
runt 06.00 vaknade några , tex jenny men sen
la hon sig igen o vid halv 8 gick jag o la mig hos
henne :) o sov till halv tio haha ;D sen gick vi
upp , o fan vad alla var sega xD men det kan man
förstå haha xD

vääääldigt kul var det :) minne för livet <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0