:)

Haha, fy vilken onödig dag i skolan xD
asså hade ju inga lektioner alls :O vi satt på
datakunskapen o trodde Börje skulle komma
men han gjorde ju inte det , så vi visste
att vi inte hade nån matte heller , men svenska
skulle vi ju haft efter datorn , men sen lite innan
svenskan skulle börja så fick vi reda på
att den också va inställd :O
asså fy , fatta vad onödigt att komma
till skolan :O hah , jag o jenny väntade
i skolan tills matsalen öppnade
för vi var så jäkla hungriga xd sen så gick
vi hem till mig o kollade på film ,
asså jag somnade lite också haha xD
var så himla trött !!! det är jag fortfarande -_-
jenny åkte hem vid 5 ungefär :( så nu
sitter man här själv haha , men hon kommer
imon igen o då ska hon
sova här :D kul ska det bli :) hoppas jag ^^)

ska väll ta o städa lite sen , elr om jag gör
det imon , äsch kan lika gärna börja lite idag
ska nog inte sova än på länge ;D det är
ju fredag då MÅSTE man va uppe länge
även att man är skit trött haha xd

men hörs senare :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0