Blä blä bläääääääää!

Aja , skolan var så jääääävla onödig !
vaknade o hade jätte ont i halsen :S men gick
iaf men har varit så himla hängig i skolan :/
vi hade bara datakunskap sen slutade vi
vid halv 10 :S så onödigt , jaaaa !
men jenny o jag stannade kvar , hon skrev
lite på sin saga o sen åt vi i matsalen med
Emma & Madde :) trevligt trevligt , sen gick Madde
hem o packade o Emma o Madde skulle gå
o fika på stan sen o frågade om jag ville hänga
med :) kände att jag ville inte hem så tidigt bara för att
jag mådde dåligt , så Madde gick hem o packade
o vid 5 i 12 ungefär traskade jag o Emma till stan :)
asså vi hade hur mycket som helst att prata om :D haha
pratade om det här jäkla vädret , o det blev verkligen mycket
diskussion om de ;) båda vill ha bort de !!
sen när vi närmade oss baronen så pratade  vi om hästar
hehe ;D ingen annan som vill lyssna när Emma pratar om det
men det gör jag gärna :)
sen mötte vi Madde o gick till Cafe Dream o fikade :)
Madde köpte Kaffe o jag köpte varm choklad o kladdakaka
o Emma vanillia dream o kladdkaka :D
haha vi satt typ o klagade på allt xD men asså
så dåligt som det va idag har det aldrig varit :O men men ,
vi satt där i 4 timmar xD vi pratade konstant i 4 timmar xD
det var verkligen trevligt må jag säga :) så kul att
få prata av sig lite med folk som förstår en o lyssnar på
en :) det tyckte nog vi alla :) eller aa det gjorde vi ;)
sen vid kvart över 4 så gick vi mot tågstationen , följde
med Madde o Emma in på tåget o satt där i värmde mig tills
bussen kom :)

sen kom jag hem , o aa , mådde verkligen dåligt :/
ingen kraft kvar i kroppen , ont i huvudet o halsen :/
så jag la mig i sängen o sov nån timma , det var skönt ,
gick till affären sen vid 7 o handlade lite gott gott till ikväll ;)
chips o dipp :D
Men har fortfarande skit ont i huvudet o halsen :/ känner mig
inte kry asså , ganska bra att det ska snöa imon haha , när jag kanske
är sjuk så slipper gå ut ;D
men vill ändå ha bort snön :(

aja hörs senare :D nu kollar jag Let's Dance :) <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0