Ååååå cepe !!

Asså usch !!! så dålig stil av Krille
att göra så :O fan vad arg jag blir !!
båda som jag hejjar på åker ut samtidigt :O
nu hejjar jag fan inte på nån , det verkar
ju vara att ett par ska vinna :O aha okej
då är det såhär att det är lite svårt
att hejja på nån , för det första , hejjar man
på Erika så bor hon med Krille , o han är
en skitstövel :S så det går inte ,
hejjar man på Pontus så bor han
med Francesca :S o hon är bara , usch !!!
störig jävla bitch !
o hejjar man på Patrik så bor han med
den värsta bitchen i hela världen , Jackie ,
så det går inte heller ! Jackie får mig att vilja
spyyyyyyyyyyy ! så himla bitchig o tror hon
äger allt o alla !! blääää på det !!
aja vet ifanvem man hejjar på nu asså xD

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0