Ååå vilka idioter det finns

Asså shiiiit , trodde inte det fanns sånna idioter , o
särskilt inte i min omgivning , det är ju för fan skrattretande
hur orkar man slösa energi på sånt liksom :S wtf leave me alone
bitch ! ha det så kul så länge det varar , ser vem det är som
skrattar sist ^^
fan vad fel man kan ha om personer ! åå blir så jävla frustrerad !
du är omogen , men trodde du var mognare ! ni har säkert jätte
roligt åt det här , men vad fan jag bryr mig inte :S mår så jääääävla
mycket bättre nu efter det här , har insett hur falska personer det finns
trodde inte det fanns såhär falska men tydligen , joo ^^ o tack för att ni visade
det då vet man det ^^
tur man har gått vidare liksom , skönt att det blev som det blev
så hiiiimla glad !! var liksom bäst så , men man behöver inte
betee sig som idioter sen :S så himla omoget så det finns inte !
har så mycket som jag vill skriva men det skulle nog ta 1000 år asså
o så länge har jag inte på mig , orkar inte vara "upprörd" över nått
sånt här barnsligt :S tur man är lycklig iaf ! har det nog mycket bättre
än "vissa" andra !

bye bye bitch !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen bryr sig om dig (:

2010-02-25 @ 22:51:07
Postat av: Anonym

ingen bryr sig om dig

2010-02-25 @ 22:54:04
Postat av: Anonym

vi har skit kul åt det =D

2010-02-25 @ 22:58:40
Postat av: Lollo

gud, gumman finns här för dig!

2010-02-25 @ 23:34:59
Postat av: erika

asså shit omoget om något :S

2010-02-26 @ 12:11:48
Postat av: erika

tack gumman !

2010-02-26 @ 12:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0