Torsdag

Det blev ingen sovmorgon idag !
började 08.10 och då började
det med prov ! tror det gick  bra
sen hade vi samtal om det ämnet
och jag ligger på MVG :D shiiiit
vad gutt !
och sen var vi i bageriet och vi
gjorde lite tårtor och så..
och efter skolan så hade
jag utvecklingssamtal själv för
mamma kunde inte ta sig in
och det gick snabbt , en kvart ungefär
och det såg bra ut :)

efter skolan så tränade jag en
stund och sen gick jag hem
runt 6 tiden :)
och nu har jag ätit lite
och kollar på Paradise Hotel
och sen är det Vamprie Diaries
som jag missat några gånger
men inte idag :D och sen efter
det så ska jag kolla Robinson
på mobilen för missar det nu ;)

har packat lite också ,
förhoppningsvis så
kommer man hem till
Öland imon :) och så ska jag
göra en tårta imon som vi
ska ha med oss hem :D
trippel kalas haha ;)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0