Onsdag

Hej , dålig updatering men har
inte haft tid ....
Åkte runt 9 till Kastlösa för
syrran skulle få massage och lite
sånt och sen runt halv 11 åkte
vi vidare till Mörbylånga och då
hälsade vi på våra kusiner
och så fick vi se deras nya hund :)
gud så sööööt han va :) en mopps ,
den var riktigt söt och kelig och allt :)
en sån liten skulle man vilja ha :)
Sen vid tjugo i 12 så skulle jag till
tandläkaren men dom var 15 min försenade
och det är alltid jobbigare att sitta och vänta !
var inte nervös för att jag va hos tandläkaren
utan var nervös för att jag ville verkligen inte
ha fler hål att laga ! för har fått göra det
varje gång .... och den här gången hade
jag varit duktig :D hade inga hål !
så slipper laga :D det var verkligen
skönt att höra :)
Sen åkte vi hem och så har vi ätit
och sen kollat på Lilla huset på Prärien
och sen somnade jag i soffan haha ,
har varit uppe sen 8 så inte så konstigt xD
får  se vad som händer nu :)
/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0