Måndag

Lite dålig uppdatering igår men var ju
hos mormor & morfar hela kvällen ,
och vi delade ut lite julklappar och så
och sen hjälpte min kusin mig
med att fixa Sims 3 på min dator :D
så har det  nu men funkar inte så bra ,
det är otroligt seeegt , men man får ha
tålamod med den här skrothögen ...
Dom vuxna hade heta debatter inne i
tv rummet där vi satt , dom argumenterade
om olika saker , haha ganska roligt
att höra men man blev nästan döv xD
Gick hem runt halv 11 och då startade jag
Sims på min dator och syrran satt med sin ,
och det tog ungefär en och en halv timma
att göra en sim och sen flytta in , så ni kan ju
förstå hur segt det är :p
men men , kul iaf ;D
Gick upp runt 10 idag , ätit frukost
och kollat på tv och snart ska
vi äta mat :)
/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: julia

the sims 2 är roligare ;)

2010-12-27 @ 12:01:42
URL: http://juliamariaolsson.blogg.se/
Postat av: erika

aa jag vet , men min kusin hade inte de ;)

2010-12-27 @ 17:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0