Julklapparna

Här kommer båda dom julklapparna jag
fick & dom jag köpt till folket :)
Assietter från mamma & pappa
Godis från mormor & morfar
Nån puts till både tvn & datorn från mamma & pappa
Presentkort på Ur & Penn från mamma & pappa
500 :- nu kan jag äntligen köpa en klocka :D
1000 :- insatt på mitt konto från mamma & pappa
400 :- + 1 Sverigelott & 1 Trisslott från mormor & morfar
2 stekpannor , 1 stor & 1 liten från mamma & pappa
Vin,kapsyl öppnare från pappa
Idol skivan från mamma & pappa
1 rödlöks förvarare + 1 vitlöks förvarare & pepparkaksformar från
Angelica & Simon

Manikyr set från syrran
Stora silver örhänggen från syrran
Smycken i fina små påsar från Style by Tyra från mamma & pappa
2finger DIVA & halsband med guldvingar från mamma & pappa
Snyggt ! <3
500 :- presentkort på Ölands köpstad från farmor
Barcelona almanacka från mamma & pappa
Hmm , vad kan detta vara för stort paket från mamma & pappa ?!
En platt tv såklart ! 32 tum , tack så myyyyycket ! :D <3

Nu kommer det jag köpte :)



En hjärtformad ask och ett pärlhalsband som ser ut som en slips
till syrran



En t-shirt till pappa



Mascara & eyeliner till Jenny



Puma parfym & duschgel till mamma

Sen hade jag köpt 2 muggar till mamma & pappa
som det stod Världens bästa mamma och sen Världens
bästa pappa på den andra , och en sten till syrran
som det stod I love U och sen ett stort ölglas
till pappa som det också stod Världens bästa pappa
på :)









Sen fick syrran & jag tillsammans 2 säsonger
av Lilla huset på Prärien , 7 & 8 :D

Kanon julklappar alltihop !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0