Fredag

Det var skola klockan 7 idag igen , var uppe runt
5 tiden , och sen vid halv sju gick jag till skolan
och det var skiiit mycket snö på vägarna
kom knappt fram !
sen var vi i bageriet hela dagen och jag
gjorde en tårta som vi hade beställt :D
den blev helt ok för att va första gången
jag gjort en sån ;)
efter skolan kom Monica och hämtade
mig så åkte vi och gjorde lite ärenden
som hon behövde och sen åkte vi
och hämtade Isak på skolan och
sen hem till dom , och då fikade vi
lite sen bytte jag om och gjorde mig
i ordning och runt 5 tiden så åkte
vi till Öland , har aldrig somnat
så fort i en bil som jag gjorde då
behövde nästan bara sätta mig så
somnade jag xD var riktigt trött !

och sen var det släktfest hos Angelica
och dom , så vi var där ett tag och
vi snackade om allt möjlligt och
kollade på tv oså !

trevligt var de :)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0