Torsdag

Sara och jag vaknade vid hmm ,
kan de varit halv 10 eller nått
sånt ? och när vi gått upp och
gjort oss i ordning och sånt
så gick vi ner till mitt jobb
och köpte frukost sen gick
vi till stranden där och solade
och badade :) det var härligt !
och vi satt och snackade om
massa , piercingar till exempel ;)
sen när vi var klara med det så gick
vi upp och köpte glass :D och sen när
vi ätit upp den så gick vi hem och då
duschade jag först sen hon , och
sen gjorde vi oss i ordning och
gick till stan , och där käkade vi
Thai silk :D muuums var
det :D och sen gick vi runt på stan
och lite så , och sen var det ju dags för
Rix Fm festival :D vi kollade typ på hela
och sen när det var slut så gick vi runt
lite och snackade med massssssa folk :D
mötte dom från min gamla klass några
av dom , vi gick lite med Tim , Jacob , Jonas,
Joacim , Simon , Daniel , Adam och Johnny och det
var väldigt kul faktsikt :D och sen träffade
lite annat folk också ;) sen var vi ute väldigt
länge och sen gick vi hem till en av saras kompisar
och "efterfestade" där ;)
jag sov innnnnnnget alls den natten :p

kaaaaanon kväll :) minne för livet <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0