Torsdag

Sov lite längre idag med :) det
var skönt ... sen var det lunch
och så kollade vi på Patrik 1,5
samtidigt :D den är så gryyyymt bra ! :D
sen så tog jag det lite lugnt ,
packade ner mina saker och allt
det och sen rensade lite från föräldrarnas
dator , eftersom att jag nästan aldrig sitter
där så behöver jag ju inte ha så mycket där ;)
och sen runt 2 tiden så åkte vi till stan
mamma o jag :) och jag övningskörde ,
mormor och morfars bil :D det gick muccccho
bra ! :D för första gången så körde jag
över Ölandsbron ! :D stoooolt ;) haha
och sen körde vi in på en parkering direkt efter
Ölandsbron för ville inte köra i stan än :p
sen åkte vi till Maxi och handlade lite
och så inför grillfestenlördag :D
kuuuul ska det bli :) och sen när vi handlat
färdigt åkte vi hem till mig och packade
upp och lite så sen så övningskörde vi lite där
på lite smågator och så :) och nu har jag
fått köra i en rondell också :D
det har gått mycket bra idag :)
nu är jag på gång :D haaaahaa ...

Nu sitter jag här hemma alldeles
för mig själv , och dom håller
och borrar så in i ....... i källaren !
tror jag blir döv snart :p
hoppas dom är klara snart !

ikväll blir det att ta det lugnt
lite och kanske fixa lite
inför lördag får se om jag
orkar :)
just nu kollar jag ju på
Lilla huset på Prärien ! :D

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0