Tisdag

Haha det var en lustig dag idag ....
upp tidigit och göra sig i ordning
för jobbet , sen vid tio i 7 så
stack jag till jobbet och vi
gjorde i ordning och så som vanligt
och sen öppnade vi vid 8 och där
stod jag , och väntade på att
folk skulle komma , men det kom ingen
alls när vi öppnade :o asså det brukar komma
folk när det regnar bara för att köpa frallor
men idag kom ingen alls :s kanske kom någon
varje timma ! och sen var det 4 ordinarie
jobbare och två av dom stod också bara o glodde ,
och till slut sa dom till mig att jag kunde gå hem
för det var ingen mening att bara stå där
när det inte kom någon.... så aa jag slutade
tidigare :p och nu hemma håller jag på
att grejjar lite , tvättar , ska damma och
moppa golven och lite sånt shit ;D

har sån himla träningsvärk med efter
igår xD men det är bara på att igen ;D
ska träna lite senare ;D
när jag känner att jag är klar här xD
kan träna lite senare än vanligt så ;D

hadee !



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0