Tisdag

Upp tidigt idag och sen iväg till jobbet...
Det var en otroligt låååång och
seg dag idag -_- men moster , amanda
och isak kom i alla fall och hälsade på
en stund :) och sen efter jobbet
gick jag hem och packade ner det
sista och sen väntade på mammi !
och sen när hon kommit så åkte vi
till Modehuset ! :D skulle kolla om
ett par skor , och hittade ett par
Deichman , väldigt snygga !
har dom på mig nu för att gå
in dom lite ;D kommer en bild
på dom någon dag ;D

nu sitter vi här och väntar på
att pappi ska komma hem ! :D
syrran ska sova inne hos mig inatt ;)

nu kom han , och då visade
jag mina skor och min
piercing ! ;D

vi höres ;D





/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0