Söndag

Idag gick jag upp vid kvart i 11 ungefär ,
skönt att sova lite längre :D åt frukost
och sen frågade pappa om vi skulle
ut och övningsköra så vi gjorde det :D
jag ville inte köra upp vid fontänen som
vi har här så pappa fick köra först och
då ställde han sig vid bensinmacken
men vi upptäckte en sak så jag fick köra
hem och hämta en sak och då fick jag lov att
köra upp vid fontänen sen i alla fall och
det gick faktiskt bra :D så nu har jag lärt mig
det med ;) och sen körde vi en lång rund och
sen blev det att jag körde upp där igen haha ;D

och när vi kom hem så åt vi och nu
har jag diskat och nu sitter jag här :D
får se när pappa och jag åker in till
Kalmar och då ska vi handla lite
och jag ska köra över Ölandsbron
igen :D haha är as pepp på att
köra nu :D det är sjuuukt :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0