Söndag

Vaknade runt 10 idag , och Therese
drog iväg vid 11 ungefär för hon
skulle hem ... Sara och jag låg kvar
en stund till och pratade sen bestämde
vi oss för att gå ut till stan och äta så
vi gjorde oss i ordning åde lite ...
sen skulle hon åka hem vid 10 över 3
och lagom då träffade vi Madde :D så
efter att vi lämnat Sara så gick jag med
Madde på stan i 1 och en halvtimma innan
hennes syrra kom och vi pratade konstant
hela tiden ! :D det var as kul att få
prata av sig :) kul att träffa henne igen :)

och sen när jag kom hem så städade
jag undan allt , det såg för j..... ut ! xD
men det gick bra att städa ;D

och nu sitter jag här och kollar
på Lilla huset på Prärien ;D
helt slut ! haha ...

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0