Söndag

Gick upp vid , hmm , kommer inte ihåg
men ungefär tjugo över tio , och då
gjorde jag mig i ordning och sen åt
jag upp dom sista kroppkakorna ! :D
sen var det dags att gå till jobbet , och
det var mulet ute som vanligt ^^
och det var väldigt segt på jobbet :/
fanns inte alls mycket att göra , har
mest suttit på en stol och chattat
msnmobilen , och hade
faktiskt laddaren med mig så
batteriet höll ! :D
men men , dagen gick väll ganska
fort , slutade kvart i 9 , 15 min övertid ....
och när jag kom hem så gick jag och handlade
och nu har jag ätit spagetti och köttförsås ! :D
och nu sitter jag här och kolla på Lilla huset på
Prärien ! :D



/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0