Paniiiik !

ÅÅååå , har ca 40 sms kvar :( fast
egentligen har ju klarat mig förut
när det gått över 5000 , det kostar inte
mer för det , det går typ över på den
andra räkningen sen :D har inte fått
någon hög räkning förut när jag
smsat över 5000 :D så kan nog göra
det nu med ;D fast ska ända ta det
liiiiite lugnt :D men det är jobbigt när
man inte får smsa för mycket :(
men men , får nya antingen den 7e
eller 10e :D det klarar jag mig nog
till ! :D





 

Haha har 2 telefoner  ;D har gått tillbaka
till min gamla också , fast det är bara när
jag gör något som jag inte kan ha iPhonen
för vill ju inte att den ska försvinna eller
gå sönder tex :D så imon blir det att
ha den lilla röda :D



/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0