Onsdag

Hej hej , upp vid kvart över 7 idag
ungefär och sen ta en varm och
skön duuuuusch ! det var verkligen
skönt kan jag säga :) sen åt jag frukost
och gjorde mig i ordning och packade
ner lite i en väska och runt halv 10
så gick jag mot stationen och det
var väldigt hääääärligt väder :) sooooool !
sen när jag var i färjestaden så var familjen
där och sen så skjutsade dom mig och syrran
till Djurparken ;D det var gryyyyymt mycket folk
redan kvart över 10 :o trodde vi skulle få stå i kö i
flera timmar men det tog typ 10 minuter ;D
knappt de, för vi fick hoppa över i en kö som
inte tog lika lång tid ;D
och när vi kom in så började vi såklart med
att kolla på alla underbar djur :) vi
gick nog runt och kollade i över
1 timma miiiiinst ! men det blev ju väldigt
mycket kort men dom kommer i andra
inlägget :D
det har varit en grym dag tillsammans med syrran
iaf :) vi har åkt lite olika saker , spöktåget var väll vår
favorit hahahahah ;D lika rädd varje gång ;D
och sen har vi ätit mat, badat och haft
det super trevligt :)
getterna var väll vår favorit aktivitet idag ;D
vi har varit inne hos getterna hur länge
som helst och matat dom och så :D så otroligt
gulliga :D men dom stora som har stora
horn gillar vi inte :D men blev faktiskt
inte stångad någon gång , bara nära på
några gånger :D men biten på knät blev jag
haha , men det var bara av en liten unge :D

när vi skulle gå tillbaka sen när vi var
 klara med allt så gick vi till getterna igen
haha ;d men först stannade vi till vid
Tigrarna ! <3 och då var det en som
badade :o haha , så gulligt :) och sen
hände en annan rolig sak , 2 stycken började
bråka och den ena var i vattnet och rätt som de
var så dök han bara ner och sen upp fort som
ögat :D det var riktigt coolt att se asså :)
lite action in real :D så man inte bara
tror att dom bara ligger och solar hela dagarna
utan dom kan kämpa mot varandra :D
det var awsome att se :) <3
älskar vilda djur !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0