Ölands djur och nöjes park !

Åhhhhh längtar ihjääääl mig !
Imorgon ska jag och syrran till
Djurparken :) det ska bli så skojj !
Få umgås lite med henne själv också ,
nu när man inte ses så ofta :( men det
ska bli jätte kul verkligen :)
Åka tidigt med en buss till färjestaden
så hämtar familjen upp mig där och sen
skjutsar dom oss till Djurparken :)

Faktiskt så ser jag meeeest egentligen fram emot
att kolla på djuren :) vet inte varför men det känns
väldigt kul att gå runt och kolla på alla söta djur :D
och framförallt att få gå runt med syrran själv
där och kolla :) <3



Tiiiiiger ! <3

Hahaaaaaha ska se om man i år vågar ta sig in till
Geeeetterna ! Var ju inte där förra året och inte
förra året igen , men när jag va där så vågade jag
nog inte hahahaaa xD men nu är man ju lite äldre så
tror det ska gå bra ;D mohahahah ;)*
frågan är om syrran vågar :o ! hahah

Aa kul ska det iaf bli imorrrrn ! :D hoppas
på fint väder ! (y)

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0