Lördag

Upp vid halv 10 idag , trodde
alllldrig att jag skulle vakna asssså !
eftersom jag sov inget i torsdags
natt och sen sov bara 8 timmar inatt ,
men det gick ! :D så duscahde
när jag gått upp och sen åt kroppkakor
som moster hade varit och ställt hos
mig ! :D muuuums ! sen gjorde jag
mig i ordning och lite sånt och sen
väntade på att jag skulle gå till
jobbet... aa gick faktiskt idag för
det regnade och jag orkade inte
gå med cyklen... det var sjukt
segt på jobbet , nästan inget att
göra och batteriet på mobilen
tog slut fort så jag kunde inte
underhålla mig med den.....
men gick gå hem vid 5 och
käka så laddade den en stund då ;D
sen vid kvart i 6 var jag tillbaka .....
och sen gick tiden väldigt fort
som tur var ... slapp räkna kassan
idag för dom hade ändå inget att göra
så jag fick sluta normal tid ! :D för
en gångs skull ;)

och nu är jag hemma och kollar på
Ghost Rider på tvn ! :D
Grym film !
göra rent piercingen sen igen
och sen försöka sova om ett tag !

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0