Lördag

Upp tidigt idag ! 07.20 gick jag
upp och duschade och sen åt
en macka och sen gjorde jag
mig i ordning ... och sen vid
tjugo över 8 ungefär så
åkte mamma , pappa och
jag iväg ... först åkte vi och
hämtade upp Jimmy sen åkte
vi vidare till Emmaboda :D tror
jag somnade en stund haha xD
var väldigt trött !
sen när vi var där så kollade vi
runt lite , det var fint väder i början
men sen så började det spöregna :(
men bara en stund ;D
träffade lite folk man kände och min
bageri lärare också :D haha det var
kul :D

åkte hem runt 3 ungefär och då åkte
vi först hem till mig och gick på toa
för var jätte kissnödig :D sen åkte
vi till Robertos och åt , och då
träffade vi några där som vi åt med
sen var vi väll hemma runt halv 7
eller nått ...
och nu sitter jag här och är lite
piggare ;D



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0