Lördag

Hellu , idag fick man gå upp vid
8 ungefär och sjunga för syrran
för hon fyller år idag :) så fick
hon lite presenter , bl.a säsong 5
av Lilla huset på Prärien :D
så vi kollade på ett avsnitt när vi åt
frukost :) sen slappade jag bara ett
tag och sen målade naglarna
och så :D
pappa och moa har åkt iväg till Kalmar
för att hämta upp brudparet så ska dom
åka runt lite :) sen vid kvart över 2
kommer farmor och hämtar mig
och mamma och så åker vi till
Borgholm :)
så har precis duschat och nu ska
jag bara blogga lite sen ska jag göra
mig i ordning :D kommer kanske en
bild sen hur jag ser ut :D
läääängtar ! <3

Grattis kusin Kajsa Engström , snart
Törneke :)
Grattis till Kajsa & Victor :)


/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: MALIN

Vad kul med bröllop :D Du får visa bilder sen! ;)

2010-08-21 @ 17:12:40
URL: http://maliinljungberg.blogg.se/
Postat av: erika

ja de va kul :D tog tyvärr inga :/

2010-08-22 @ 13:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0