Hooome !

Kom hem för någon timma sen ,
det var skönt att träna idag , tränade
ungefär 2 timmar ;D det var naaaaajs :)
det som var jobbigt var att det regnade
när jag skulle hem så fick gå med cykeln :/
och det blev blööööött i skorna xD men jag
kom hem till slut , eller gick till ICA först
och handlade lite fika till imorrrn :)
och det SKAAA vara fint väder imon , så
är det bara ! :D

Börjar känna av nu att jag börjar bli väldigt
trött i ögonen , men sitter vid datan ute i
köket bara för att jag inte ska somna :D
då kommer jag somna tidigt ikväll (y)
håller på att kolla på ett avsnitt av
Lilla huset på Prärien också :)
det blir nog att fortsätta kolla på
det ända tills jag somnar :)

Upp tidigt imon och duscha och
sen ska man gå till stationen också
så att man tar någon buss till
Färjestaaaaden :)

hadeee !

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0