GRATTIS !

Grattis till min lillasyster Moa och min farmor
Karin som båda har namnsdag idag :) det är
Karin & Kajsa , och Moa heter Karin i andra
namn som ni kanske förstod ;) och juste
sen heter ju min kusin Kajsa också :) så
grattis till henne !

Över 1 år gammal bild ! Jag & Moooooa <3

Också över 1 år gammal bild , när Stina tog studenten :)
oj då va jag brunett xD Jag & min söööööta farmor :) <3

Och Kajsa har jag tyvärr ingen bild på men grattis iaf :)
Bara 19 dagar kvar sen gifter hon sig :)
Önskar er ALL lycka ! :)

/ eerikahallberg <3


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack sötis!

2010-08-02 @ 23:17:18
Postat av: Erika

Varsågod min söta kusin !

2010-08-03 @ 12:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0