Fredag

Vi gick hem till mig vid halv 9
på morgonen xD det var en väldigt
lååååång natt haha , sov ingenting
allllls ! vi gick hem och vilade lite
, eller Sara vilade jag grejjade lite :)
sen runt 12 eller nått gick vi till stan
igen ! Vi åt på Cafe Dream, det blev
gyrostallrik :D men snacka om
att jag var tröööööött ! höll på att
somna på cafet xD men inte så konstigt
när man inte sovit nått ;) sen så hade
jag beslutsångest på om jag skulle
pierca naveln idag eller inte , asså
jag ville men jag visste inte om jag
pallade det idag..... Vi gick in på
Dynamite och jag kollade runt lite
och sen så pratade jag med dom
och då bestämde jag mig för att
göra det , det var lika bra att få
det överstökat :D Sara och jag
gick ner i ett litet rum med hon
som skulle pierca och det gick
väldigt fort och det stack bara
till , det gjorde inte ont , och
jag blev inte yr alls :)
Så var glad att jag gjorde det :D
grymt fiiiiint blev det :)
Stolt över mig själv :)
Stadsfesten var inte alls lika
rolig som kvällen innan ,
det var rätt dött asså , men Simon
och Robin kom in en stund och
gick lite med oss :) men
sen åkte dom hem och då gick
Sara och jag runt lite och glodde
och letade efter nått roligt folk xD
men gick inte så bra , men träffade
några trevliga :) sen skulle Sara
åka hem och jag ville inte gå hem
redan vid 10 så kusin Simon , Robin
Stefan
och Veronika kom och hämtade
mig och så åkte vi runt lite , till typ 12 :)
det var trevligt iaf :) förutom en sak.....
men överlevde det ....

När jag kom hem skulle jag göra
rent navelpiercingen och det
var inte det roligaste jag varit
med om ... höll på att svimma
när jag vikade på piercingen , drog
den upp och ner för man skulle göra
det och sen blödde det lite , tror inte
jag tålde det haha xD men gick och la
mig i sängen och slappnade av lite då !
sen blev det bättre,  man får vänja sig
helt enkelt !

Tack för ännu en trevlig kväll folket :)




Min piercing ! <3


/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0