Fredag

God ..... nej inte morgon utan
eftermiddag :D men syrran och
jag gick inte upp förens efter 12
och åt frukost men vi var väldigt
trötta ... eller JAG var vääääldigt
trött ... Vaknade av att klockan
7 eller nått idag på morgonen så
börjar dom att hålla på nere i källaren
och borra och allt sånt där shit ....
asså jag menar , kom igen ? KLOCKAN 7 !???
det är ju sjuuuukt ! det står en lapp på min dörr
och då borde dom fatta att det bor någon där :S
skönt att man inte ska sova här inatt för
ska hem till Öland idag för imon blir det bröllop :)
hoppas att dom kan vara klara snart ....

men iaf ... mamma kommer sen runt 4 kanske
och vi ska bara ta det lite lugnt idag , ska
se om jag kan komma in till mitt förråd och hämta
min väska :p
och sen kanske vi går ner till återvinningscentralen
och slänger lite skräp ... 

seyaaa ;) *



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0