Fredag

Fredag, fredag, fredag, FREDAG
DEN 13E ! Ja det är väll sjävklart
att det ska hända nått fredag den 13e ?

Dagen började hur bra som helst , va
väldigt pigg när jag vaknade för
en gångsskull... Jag gick upp runt
9 och då gjorde jag lite frukost
och gjorde mig i ordning och
sen bara slappade jag vid tvn...
Runt kvart i 12 gick jag till jobbet
men det var tydligen onödigt ? När
jag kom in i receptionen så kollade
alla så lustigt på mig när jag kom ...
Dom som jobbade där sa : Hej , du
ska väll inte jobba idag ? Jo sa jag då ,
det står på mitt schema .... Då tog en
av dom upp blocket där man skriver
in vilka som jobbar vilka dagar , och
då stod inte jag med där :o !!?
Då måste Mia ha glömt att fylla i
det sa dom då ... Man ba ehhh, okej ??
Och dom var redan 4 personer där så jag
behövdes ju inte .... Men typsikt liksom ,
fredag den 13e :s och jag sa till dom : hoppas
att jag får jobba någon annan dag extra då
för jag skulle ha jobbat idag ....

Asså blir så irriterad :@ bra att dom inte
kan sköta det och skriva upp rätt :s
Mejlade till min chef också och sa
det att det tydligen blivit nått fel och
hon bad om ursäkt för det och
sa att det blir säkert att jag får
jobba någon annan gång istället :)
tur det !

Men aja nu ska jag inte klaga mer
över det utan över en annan sak
istället ^^ Dom som håller på
nere i källaren är här igen ,
eller jag vet inte vilken tid dom
var här men det var säkert
innan jag vaknade .... och igår
kväll höll dom på och borra
och väsnas till 22.00 :o
jag menar vad är det dom håller på
med ? har borrat hela ..... dagen nu !
blir ju döööööv snart !

Hahaha roligt det är att klaga
lite ibland när det väl finns saker
att klaga över :p
men idag blir det då att
förbereda och fixa inför imon ! :D



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0