Torsdag

Idrott första lektionen , det var as kul faktsikt :D
hehe , härligt att man får kämpa lite för en gångs
skull ;D sen var det LMK , jobbade om ägg haha xD
tråkigt som vanligt för hon har typ allitd PMS ! blir så sur på henne !
sen hade vi håltimma och sen satt jag jenny och hanna
uppe vid ett bord och sen skulle jag lägga upp
fötterna på kanten och då är ju bordet så jäkla kort
så jag slår i knät :S det knakar i hela knät nu med
kunde inte gå så dom hjälpte mig till skolsystern
eller hon va inte där så fick prata med kuratorn ,
jag fick låna ett par kryckor , tur det ,s en fick jag
bandage också som jenny satt på mig :)
snällt av henne ! men fan kan inte stödja mig elelr nått på den :S
usch har skit ont ! men men , sånt är livet , bra
start på nya månaden iaf :S

nu ska jenny och jag gå till skolsystern , vi har engelska
men hon måste ha huvudvärkstablett
hej då :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0