Torsdag

Jaha det blev tyvärr att vara hemma idag då :/
mådde inte bra idag klockan 7 när jag vaknade , kändes
som att jag hade feber :S så det var lika bra att stanna hemma ^^
kunde inte somna om direkt så kollade lite på tv , sen så somnade
jag vid 9 ungefär och vaknade några gånger men gick upp sen
och åt frukost vid 1 , usch jobbigt det känns när man sovit
så länge :/ men men , mår man inte bra så ska man försöka sova bort de :)
mår lite bätttre nu men är fortfarande helt slut :/
ska se om jag orkar göra nånting på svenskan , har ju bara diskussionen
kvar , så kanske kan göra det så har jag de gjort :) men jobbigt att skriva i Wordpad för
microsoft funkar inte på min data :S helt cepe ! men men , får fixa det
i skolan då :D



/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0