Torsdag

Jaha då var det torsdag igen , började med idrott
som vanligt på morgonen , vi blev indelade i grupper
och skulle göra en hinderbana :D haha ganska kul faktiskt
men lite jobbigt (a' jag och hanna körde tillsammans ;D vi ägde (y) <3
sen var det LMK , läxförhör på ägg , usch den läraren är ingen favorit
asså !
men gick nog ganska bra på det förhöret ;D svarade på nästan allt ;D
sen jobbade vi lite om kött -_- jippi !
sen var det håltimma en stund och då gick vi mest runt och flummade
oss haha xD jävligt kul var de xD
sen var det engelska , då övade vi lite inför nationella proven , det gick
as bra :D
sen var det sista lektionen , lagbollsport spel , hahah väldigt slappt idah xD
gjorde en sak hela lektionen xd men ganska gutt ;D
eller vi slutade tidigare :p sen ska delade vi in oss i gruppen
för vi ska hålla i en lektion snart :p det var jag och hanna
och sen nån jonathan och pontus haha :p
men men blir nog bra :p vi ska köra basket ;D gutt (y)

efter skolan så gick jag och hanna till stan , hon gick och köpte nått på
konsum och jag gick och tränade sen ;D hon har ju tappat sin mobil :/
inte bra !! jag skulle dött om jag gjort de !! :o
hoppas den kommer fram imon !!
aa tränade som sagt , alltid lika härligt ;D tränade
nån timma sen åkte jag hem ;d har nyss ätit och lite så ;D
och nu sitter ja här ;D

Dagens outfit !



Skjorta, (dont remember) - Linne, Gina - Leggins, Vila <3


/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0