Torsdag

Tjosvejs ! idag så ringde inte min klocka :S skulle gått
upp vid 9 ungefär för mamma kom sen vid halv 11 men nehe
då ringer den inte :S så vaknade av mig själv vid 5 över
10 , fatta vilken panik jag  fick :O men det va lugnt jag
hann iaf ;D
mamma och jag åkte in till stan och gjorde lite olika
saker , sen åkte vi ut till modehuset :D
jag fick en bustier-bh av henne :) så snällt !
sen så åkte vi och åt på Zorbas , det va gott :D
men man blir så mätt haha -_- sen så tränade jag
efter det och mamma åkte hem ;D
tränade i 3 timmar idag haha xD snacka om att
man var trött sen :p gick hem också , det
var piss kallt ! men klarade mig :D
och nu är jag hemma :D sitter här och väntar
på att Vampire Diaries ska börja :)
ska väll ta och äta nått sen också ..

Dagens outfit

Leggins, H&M - Shorts, H&M - Linne, Gina - Kofta, Bik Bok

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0