Tjohejs

Idrotten var väldigt kul idag :D vi dansade Peters Fjolldans ;D
hahah så jäkla kul de var ;D sen fick vi göra vad vi ville och
självklart
blev det basket ;D innan vi slutade så sa Peter sista målet vinner
i matchen då , och självklart så sätter jag den ;D och vårt lag vinner :D
wihooooo :D hahaha (a)

efter skolan gick jag och tränade , haha shit vad jag e duktig :O
först idrott som man har kämpat som en galning och sen
gymmet ;D men det är så skööönt  ! blev ju inte att träffa syrran och
mamma idag för att syrran var sjuk eller nått ? :S så aa ...

sen åkte jag bussen hem orkade inte gå var helt slut !
men det var underbart skönt väder :D
när jag kom hem så åt jag korv med bröd xD
orkade inte göra nån annan "mat" haha ...

och nu sitter jag här haha ;D råkade somna nyss :s
asså somnar alltid när jag ligger ner i sängen
och har datan iknät haha xD aja är ju trött ;D

Dagens outfit


Kofta, Bik Bok - Linne, H&M - Jeansleggins, Gina



/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0