Tisdag

Bageriet idag då , sen var det städning i 2 timmar nästan ,
istället för att ha hygien så städade vi :p sen så var det
svenska och sen var idrotten inställd :/ tråkigt men men ,
så jennt satt och väntade med mig tills pappa och moa kom :)
så när dom kom så åkte vi och hämtade mammas gympaskor sen
åkte vi till CityGross och handlade lite till mig :D och sen käkade
vi ;D och pappa skjutsade hem moa och mig till mig sen
men efter pappa hade åkt så gick syrran och jag och tränade :D
haha mest jag men hon fick testa lite ;) sen gick vi hem
och det ´började regna lite :O och senare på kvällen så
snöade de :S asså vad är det frågan om ? :s
aja men det var inte så mycket , vi somnade ganska
sent haha ;D men vi hade ju kul :D eller jag iaf ;D

Barca förlorade :( fan !!



/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0