Söndag

Gick upp vid halv 10 idag och duschade :D håret blev mycket
bättre idag efter duschen för orkade inte borsta det igår så
såg ut som aa jag vet inte vad ? haha
men idag är det bättre ;D mamma ska snart
ha gäster , eller vid 1 kommer dom , det är sånt
här "ljusparty" och jag och pappa vet inte
vad vi ska hitta på ? men men , vid 3 så är
det ju i alla fall Kalmar FF på tvn :D
idag får dom FFFFFFFF*N se till att vinna !
annars blir jag arg :@
Åker med moster tillbaka till Kalmar sen ,
är ledig imon ;D men ska till tandläkaren :/ det
är absolut SIIISTA gången jag går dit nu på
flera år :D kan man ju hoppas (a)

sitter här nu en stund och lyssnar lite på
spotify ;D

We can sweep the floors lika a hurricane <3



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0