Söndag

Tjollahopp ! idag så vaknade jag först vid
halv 6 för att någon ringde mig ...
men lyckades som tur var somna om igen , och då sov jag
till 8 och gick upp vid halv 9 och åt frukost , sen kollade
jag lite på tvn och sen gjorde jag mig i ordning och
gick till stan , gick vid kvart i 11 ungefär och
tränade kvart över. tränade i några timmar xD det
var härligt som alltid ;D
sen så gick jag hem och gjorde mat , har också bakat idag :D
det blev hallongrottor igen heh ;) dom blev väll okej ;D lite stora
bara men haha xD ingen som bryr sig ;D

är otroligt trött nu -_- tror jag kommer få det lätt att somna ikväll ;D
det är ju bra det eftersom det är skola imon igen ^^
ligger i sängen och kollar på Wallander - Brandvägg , väntar
på att klockan ska bli halv 9 för då är det
Parlamentet sen Wallander - Täckmanteln ;D
härlig söndag kväll :)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0