Söndag

Ååå vad härligt det var att gå upp tidigt idag :)
gick upp vid halv 8 ungefär och duschade , sen
åt jag en macka. Skulle åka bussen vid 10 från
stationen så gick vid halv 10 , och när klockan
började närma sig 10 så hade inte bussen kommit :O
det var ju typiskt tänkte jag , att den inte ska komma -_-
så jag gick in på KLT igen och kollade och då hade jag
sett fel :$ den skulle komma halv 11 xD hehe , men
bättre att vara tidig än sen haha ;D så fick
sitta där och frysa ihjäl :S höll på att blåsa iväg
när jag gick dit :S
Fick byta buss i Färjestaden , sov på bussen
en stund också (a) det va skönt hehe :D

sen var vi på släktkalas , det var
väldigt trevligt faktiskt :) hehe
åkte hem med farbror Gunnar och
kusin Katarina , dom kollade även
på lägenheten också , dom tyckte det
va fint :) hehe

nu sitter jag här , har nyss ätit lite
och jag är superduperüber trött :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0