Onsdag

Sovmorgon idag då , till kvart över 12 , gick upp vid
10 ungefär och duschade sen gick jag vid halv 12 eller
kvart i kanske de va ? xD sen var det matte först ,
tråkigt som vanligt haha ;D men börjar fatta lite nu (y)
sen var det engelska , ännu tråkigare haha , trodde jag skulle
döööö !!! haha
sen slutade vi ;D gutt var de ;D sen gick jag med madde och hanna
hem till madde en sväng och sen in till stan :D tränade
sen en stund , det var härligt ;D har lite träningsvärk i benen xD men
även gjorde jag inte så mycket med benen ! ;o
sen så åkte jag bussen hem och när jag kom hem så åt jag mat ,
muums ! och nu sitter jag här och väntar på att Andra Avenyn ska börja om
1 timma och 30 tim ! :D love it !! <3333

Dagens outfit !



Kofta, Gina - Linne, H&M - Chinos, Gina <3

 





/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0