Måndag

Lediga idag då :) härligt det men kom iaf upp vid 9
och duschade och gjorde mig i ordning sen
drog jag till stan och kollade läget lite :) träffade Sofia
i min klass där :) så pratade lite med henn :) och
sen träffade jag lite annat folk också :)
sen vid halv 2 så åkte jag med bussen
till Mörbylånga , tandläkaren -_- och som vanligt
så får jag sitta och vänta innan jag får komma in :O
skulle ha kommit in vid 3 men fick komma in kvart över :S
aja men det var det värt , var sista hålet nu , så ska inte
dit förens om ett halvår igen :) sköööönt de !!!
sen så åkte jag med bussen hem till Kalmar igen
vid kvart över 4 , haha min gamla tyska lärare åkte
med bussen också xd fast hälsade inte på henne :p
tror inte hon kände igen mig haha ;D Anna-Boel ! xD
sen så gick jag hem från stationen och när jag kom
hem så satt jag igång 2 tvättar och sen gick och
handlade mjölk haha ;D och sen gjorde jag mat när jag
kom hem och nu sitter jag här :D den ena tvätten är
klar om 20 minuter :D då är det bara att lägga in en ny ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0