Måndag

Måndag igen då , ganska skönt att komma tillbaka
till skolan faktiskt , men var ganska trött idag ;D först
var det svenska , jobbade lite på arbetet sen gick vi
tidiagare för att datorerna var cepe -_- som vanligt !
sen satt jenny o jag och pratade en stund :) sen gick vi
och bytte om , hade inte ätit frukost så vi åt
en macka , sen så var vi i butiksgruppen idag så
imon ska vi stå i butiken :D as najs ;D
bakade en sockerkaka med päron smak xD
haha fan vad vi är påhittiga ;D den var as god faktsikt :)
hoppas nån vågar köpa den imon ;D
efter skolan gick jenny och jag och tränade
vi tränade nån timma ;D haha det kom
typ 6 st från Kalmar FF xD as coolt ;D
Daniel Sobralense , Emin Nouri , Abiola Dauda ,
Henrik Rydström , Tobias Carlsson och Tolken haha ;D
efter vi tränat så gick vi lite på stan , vi satt mest
och sen skulle jenny få skjuts hem så hon blev
hämtade vid halv 9 ungefär xD haha rätt segt att
sitta på Donken men vi tog en glass ;D
och sen tog jag bussen hem orkade inte gå ,
och nu har jag ätit lite och nu sitter jag här och
tråkar ;D
ska väll bara kolla igenom här lite sen stänga
av , börjar bli dags för sängen <3

pussen :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0