Lördag

Tjosan ;D idag så vaknade jag vid 9 , tycker
det var väldigt duktigt av mig ;D så gick och
åt frukost och sen så duschade jag , och när jag
var klar så var klockan halv 12 ungefär och då gick
jag och tränade :) skönt de , tränade 2 timmar ungefär
och sen så gick jag och kollade lite på stan och sen gick jag
hem :) shit vad det blåste ute asså :o höll på att blåsa bort xD
men men , kom hem iaf ;D och då gjorde jag mat och sen
så började jag tvätta , och så har jag kollat tv nu och
diskat och allt det där ;d och nu startade jag datan hehe .
finns inte så mycket mer att göra asså ;D funderar på
om jag ska gå ner till återvinningen och slänga lite , den andra
tvätten är klar om 2 timmar så hinner ju göra nått annat xD
och sen börjar Körslaget vid 8 också (y)
aja får se hur jag ska göra ;D

Dagens outfit


Kofta, H&M - Linne, Gina - Leggins, Gina




/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0