Ljusparty

Så nu har gästerna kommit och moa och jag har
varit underhållna med att försöka få iväg en katt haha ,
Rebeccas och deras nya katt brukar va här hos
oss nu när den är ute och vi har ju massa gäster
så vi kunde inte ha öppet nånstans för då kom
den lilla busunge in :D men den var så söt :)
vi gick hem med den några gånger och sen när vi
gick så kom den springande efter oss hihi :)
men nu till slut så fick jag tag på Rebecca och
hon var ju hemma så hon kom och hämtade
den :) så söt hehe :)

nu vet jag inte vad jag ska göra så får väll
sitta vid datan haha , är skit hungrig också :/
har bara ätit en banan men dom ska ju
snacka ljus där ute i nån timma så får
väll hålla mig :p

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0